Telefon: 01 6442-822 / Telefaks: 01 6442-820
 Adresa: Arena Centar (1. kat), Ulica Vice Vukova 6, 10020 Zagreb
E-mail: lenovo@mikronis.hr
  Croatia 
Russia

Lenovo Exclusive Store - Mikronis - Lenovo prijenosna računala - Prodaja - Notebook Cijene - Lenovo Hrvatska - Microsoft Hrvatska

Prijenosna računala

Stolna računala

Mobilni telefoni i tableti

Monitori

Dodatna oprema i jamstva

Online kupovina

Kontaktirajte nas

Vaš e-mail:
Naslov:
Upišite vaše pitanje:
Upišite malim slovom prvo slovo abecede:

Lenovo Vibe S1

Servis

 Za sve kupce koji su kupili proizvode u Lenovo Exclusive Store-u, na raspolaganju je naš servis Zel-cos d.o.o. (Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. , www.zel-cos.hr) koji je ovlašteni Lenovo servis (osim pametnih telefona) u jamstvenom roku (garantni rok), a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.


alt
 

Tehnička podrška  

 

 Kako bi pojednostavili i približili korištenje prijenosnih i stolnih računala, monitora, te ostale opreme iz Lenovo Exclusive store ponude svim našim kupcima, kojih je iz dana u dan sve više, osnovali smo odjel Tehničke podrške. Svi kupci navedenih uređaja te ostale opreme, a koja je kupljena u Lenovo Exclusive store-u, imaju mogućnost besplatne tehničke podrške u jamstvenom roku: na telefon 01/3033-125 (PON-PET 08:00 – 16:00 sati) ili na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 Često se pri uporabi informatičke opreme susretnete sa različitim manifestacijama "neispravnog" ili samo neželjenog rada opreme. U značajnom broju slučajeva, ne radi se o nikakvom kvaru već o problemima pri korištenju koji nastaju kao posljedica ili nestručnog rukovanja, nebrige ili isteka vijeka trajanja pojedinih dijelova (toneri ili spremnici sa bojom za pisače, slučajno resetiranje osnovnih postavki BIOS-a računala i slično).

 Da bi izbjegli situaciju kada je potrebno platiti za inicijalne troškove korištenja servisnih usluga i dijagnostike, osmislili smo program pod nazivom Tehnička podrška koji omogućuje prijavljivanje opisa kvara putem e-mail-a na našim stranicama.

 U roku od 8 sati (radnim danom PON-PET od 08:00 - 16:00 sati) naši stručnjaci će kontaktirati pošiljaoca zahtjeva i ukoliko je to moguće, "kvar" ili bilo koji drugi razlog ometanog funkcioniranja opreme, otkloniti bilo telefonskim savjetima bilo e-mail porukom sa preciznim opisom postupka vraćanja uređaja u potpuno funkcionalno stanje. Naravno, takva usluga je potpuno besplatna za sve one korisnike koji su kupili uređaj u Lenovo Exclusive Store-u.

 

Uvjeti jamstva i reklamacije

 Sve kvarove materijala ili nedostatke izrade koje nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

 Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

 Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

 Jamstvo za Lenovo proizvode (osim pametnih telefona) se ostvaruje u servisnom prostoru tvrtke Zel-cos d.o.o., a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

 Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima ili bilo kakvog modificiranja opreme.

 Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

 Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

 Uz jamstveni list potrebno je obavezno predočiti originalni račun, u protivnom jamstvo ne vrijedi.

 Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvom i računom te sa svim pripadajućim kablovima, i priborom uz kratak opis kvara.

 Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti primku servisa koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

 Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

 


 

Podnošenje prigovora

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

  • Mikronis d.o.o. , Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na
  • e-mail adrese Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.  odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na
  • telefaks broj: 01/ 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.