Za sve kupce koji su kupili proizvode u HP Brand store-u od HP proizvođača (osim HP Pavilion, HP Compaq, Mini, Envy i HP Compaq Presario) na raspolaganju je naš servis Zel-cos d.o.o. (Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., www.zel-cos.hr) koji je ovlašteni servis u jamstvenom roku (garantni rok), a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

VLASTITA TEHNIČKA PODRŠKA

Kako bi pojednostavili i približili korištenje prijenosnih i stolnih računala, monitora, pisača te ostale opreme iz HP Brand store ponude svim našim kupcima, kojih je iz dana u dan sve više, osnovali smo tehničku podršku. Svi kupci navedenih uređaja te ostale opreme, a koja je kupljena u HP Brand store-u, imaju mogućnost besplatne tehničke podrške u jamstvenom roku: na telefon 01/3033-125 (PON-PET 08:00 – 16:00 sati) ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Često se pri uporabi informatičke opreme susretnete sa različitim manifestacijama "neispravnog" ili samo neželjenog rada opreme. U značajnom broju slučajeva ne radi se o nikakvom kvaru već o problemima pri korištenju koji nastaju kao posljedica ili nestručnog rukovanja, nebrige ili isteka vijeka trajanja pojedinih dijelova (toneri ili spremnici sa bojom za pisače, slučajno resetiranje osnovnih postavki BIOS-a računala i slično).

Da bi izbjegli situaciju kada je potrebno platiti za inicijalne troškove korištenja servisnih usluga i dijagnostike, osmislili smo program pod nazivom tehnička podrška koji omogućuje prijavljivanje opisa kvara putem e-mail-a na našim stranicama.

U roku od 8 sati (radnim danom PON-PET od 08:00 - 16:00 sati) naši stručnjaci će kontaktirati pošiljaoca zahtjeva i ukoliko je to moguće, "kvar" ili bilo koji drugi razlog ometanog funkcioniranja opreme, otkloniti bilo telefonskim savjetima bilo e-mail porukom s preciznim opisom postupka vraćanja uređaja u potpuno funkcionalno stanje. Naravno takva usluga je potpuno besplatna za sve one korisnike koji su kupili uređaj u HP Brand store-u.

UVJETI JAMSTVA I REKLAMACIJE

Sve kvarove materijala ili nedostatke izrade koje nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo za HP proizvode (osim HP Pavilion, HP Compaq, Mini, Envy i HP Compaq Presario) se ostvaruje u servisnom prostoru tvrtke Zel-cos d.o.o., a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima ili bilo kakvog modificiranja opreme.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uz jamstveni list potrebno je obavezno predočiti originalni račun, u protivnom jamstvo ne vrijedi.

Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvom i računom te sa svim pripadajućim kablovima, i priborom uz kratak opis kvara.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti primku servisa koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.


PODNOŠENJE PRIGOVORA

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis d.o.o., Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na telefaks broj: 01/ 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

 

Možda će Vas i ovo interesirati

  • Lenovo S510 Tower

    Lenovo S510

    Lenovo S510 Intel Core i3 6100 3.70GHz 8GB 1TB DVDRW DL FreeDOS Intel HD Graphics 530 P/N:...
    3.599,00 kn
    Lenovo S510 Tower
  • Lenovo S510 SFF

    Lenovo S510

    Lenovo S510 Intel Core i5 6400 3.30GHz 4GB 1TB DVDRW DL FreeDOS Intel HD Graphics SFF P/N:...
    3.749,00 kn
    Lenovo S510 SFF
  • Lenovo IdeaPad 110-15 1 crni
    Lenovo IdeaPad 110-15 2 crni

    Lenovo IdeaPad 110

    Lenovo IdeaPad 110 Intel Celeron N3060 1.60GHz 4GB 500GB DVDRW FreeDOS 15.6" HD Intel HD...
    1.999,00 kn
    Lenovo IdeaPad 110-15 1 crni
  • Y gaming mouse

    Miš Lenovo Y Gaming

    Miš Lenovo Optical Mouse Y Gaming P/N: GX30L02674 - 30031007
    269,00 kn
    Y gaming mouse

O NAMA

Od samog osnivanja 2001. godine naš fokus djelovanja su stolna i prijenosna računala, serveri, računalne komponente i računalna periferija, kasnije tablet računala i pametni telefoni.

Newsletter

KONTAKTIRAJTE NAS

Mikronis d.o.o.

Poslovnica Lenovo Exclusive Store

Arena Centar (1. kat), Ulica Vice Vukova 6, HR-10000 Zagreb

E-Mail: lenovo@mikronis.hr
Telefon: +385 1 6442 820