JEDNOKRATNO PLAĆANJE

  • Gotovina
  • Opća uplatnica
  • Virman
  • American Express
  • Diners
  • Maestro
  • Mastercard, Visa

PLAĆANJE NA RATE BEZ NAKNADA I KAMATA

  • American Express - 2 do 12 rata
  • Diners - 2 do 24 rate
  • Maestro PBZ - 2 do 12 rata
  • Visa PBZ - 2 do 12 rata
  • Mastercard ZABA - 2 do 24 rate
  • Maestro ZABA - 2 do 12 rata
  • Maestro ERSTE - 2 do 8 rata

nacini placanja

POTROŠAČKI KREDITI

  • American Express od 12 do 60 rata (godišnja kamatna stopa 8,10%)
  • Mastercard ZABA do 36 rata (godišnja kamatna stopa 8,14%)
  • Diners od 13 do 60 rata (godišnja kamatna stopa 8,80%)

Rent-to-Own model – najam IT opreme sa mogucnoscu otkupa

SMEOne

Najam

  • Bez troškova obrade zahtjeva za najam
  • Odobrenje najma unutar 24 sata
  • Od 3 do 30 mjeseci uz maksimalni limit od 4000 €
  • Bez pologa za kreditno-sposobne korisnike
  • Obavezno 'All-Risk' osiguranje opreme od svih rizika za vrijeme trajanja najma

Opcija najma informatičke opreme, omogućava najmoprimcu dugoročni najam željenog proizvoda po izboru. Tijekom ili pri isteku ugovorenog najamnog perioda, najmoprimac ima opciju postati vlasnikom opreme uz nominalni trošak transfera vlasništva.

Najam opreme omogućuje tvrtkama više mogućnosti zbog lakšeg utjecaja na brže poslovanje i prilagođavanja potrebama tržišta, te mogućnosti za brzo povećanje konkurentnosti i produktivnosti.

Najam opreme namijenjen je: svim pravnim osobama koje žele investirati u svoja osnovna sredstva za održavanje svoje konkurentnosti.

Po završetku ugovorenog najamnog perioda, najmoprimac ima sljedeće opcije:

  • vraćanje opreme
  • mogućnost transfera vlasništva za 4-5% neto financirane vrijednosti
  • zamjena za novu opremu po istim uvjetima, što utječe na konkurentnost poduzeća da se mogu prilagoditi dinamičnim tržišnim uvjetima

Zašto uzeti opremu u najam sa mogučnošću otkupa?

Slaba strana financijskog leasinga i kreditnih kartica: najmoprimac knjiži predmet kreditiranja u svoja osnovna sredstva, čime se odmah knjiži cijela vrijednost proizvoda kao obaveza.

Knjiženje imovine i obaveza negativno utječe na strukturu kapitala u bilanci tvrtke. Odnos između kapitala i obaveza slabi financijsku održivost tvrtke (slabe kreditna sposobnost i kreditni rejting). Najmoprimac u financijskom leasingu knjiži amortizaciju i troškove leasinga, što negativno utječe na poslovni ishod i kreditnu sposobnost.

Pri najmu opreme, izuzev mjesečnih troškova (mjesečni anuitet), nema drugih troškova, struktura kapitala u bilanci ne slabi, nego naprotiv jača. S druge strane, najam jača konkurentnu poziciju poduzeća na tržištu, jer najmoprimac opremu upotrebljava i tako ostvaruje dodatnu vrijednost.

Također, PDV se u opciji najma opreme ne financira unaprijed, nego se isplaćuje mjesečno od anuiteta / obračunava na mjesečnoj osnovi.

Za realizaciju najma potrebni su sljedeći podaci:

  • Ime i prezime odgovorne osobe ili direktora
  • OIB tvrtke
  • Kopija osobne iskaznice
  • Opcionalno - mjenice ili zadužnice, ovisno o kreditnoj sposobnosti

Upite za najam potrebno je slati na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Možda će Vas i ovo interesirati

  • Lenovo Essential V510

    Lenovo V510

    Lenovo V510 Intel Core i7 7500U 2.70GHz 8GB 128GB SSD + 1TB DVDRW FreeDOS 15.6" IPS Full HD AMD...
    7.199,00 kn
    Lenovo Essential V510
  • Lenovo IdeaPad 320-15 white

    Lenovo Ideapad 320-15IAP

    Lenovo Ideapad 320-15IAP Intel Pentium N4200 1.10GHz 4GB 1TB DVDRW W10 15.6" HD AMD Radeon M530...
    4.499,00 kn
    Lenovo IdeaPad 320-15 white

960 x 380

O NAMA

Od samog osnivanja 2001. godine naš fokus djelovanja su stolna i prijenosna računala, serveri, računalne komponente i računalna periferija, kasnije tablet računala i pametni telefoni.

Newsletter

KONTAKTIRAJTE NAS

Mikronis d.o.o.

Poslovnica Lenovo Exclusive Store

Arena Centar (1. kat), Ulica Vice Vukova 6, HR-10000 Zagreb

E-Mail: lenovo@mikronis.hr
Telefon: +385 1 6442 822